понедельник, 8 декабря 2014 г.

Гурткова робота

Гурткова робота

Літературна студія "Юні поети і прозаїки"

ПЛАН РОБОТИ КЕРІВНИКА ГУРТКА

на 2013 – 2014 н.р.

1. Мета роботи на поточний навчальний рік:
створити оптимальні психолого-педагогічні умови для забезпечення якісного виконання «Закону про мову». Через цілісне світосприйняття  формувати здібність до життєтворчості, уміння набувати самостійного позитивного досвіду, залучати учнів до словесної творчості, розвивати творчі здібності, літературні смаки, критичне мислення, практичні навички та вміння у використанні художніх засобів, прагнути до розвитку учнівського мовлення на рівні образності та художності.

2. Завдання:
1. Розвиток психічних процесів літературної творчості (уяви, сприймання, мислення, мовлення).
2. Розвиток комунікативної і творчої компетентності в учнів.
3. Збагачення чуттєвого досвіду учнів молодшого шкільного віку, що є емоційно-образною основою для дитячого мовленнєвого фантазування.
4. Усвідомлення комунікативних можливостей художніх засобів, бачення у собі поета, здатного впливати на інших людей, їхній настрій, світогляд.
5. Виховання мовленнєвої культури.

3. Очікувані результати:
Учні зможуть:
  •  поглибити знання шкільної програми з української мови;
  •  оволодіти практичними уміннями, навичками, методами роботи відповідно до профілю гуртка;
  •  засвоїти методи експериментальної, науково – дослідної роботи;
  • набути навички самостійної роботи з літературою.
  •  творчо, стилістично правильно висловлювати свої думки
  • реалізувати власний творчий потенціал.



                        ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА
на І семестр
№ з/п

Тема, зміст заняття
К-сть годин
Дата проведення
1.
Заняття-знайомство…
…з членами гуртка, з мистецтвом віршування та складанням творів.
Мовні ігри.
1

2.
Різнокольорове заняття.
Складання «різнокольорових» казок на основі творчої уяви.
Поетичний калейдоскоп: складання загадок з використанням кольорів.
1

3.
«Секретне» заняття.
«Секрети»  віршування. Мовою віршів малюємо осінь.
Твір-опис на основі власних спостережень «Осінь за вікном казку пише чарівну»
1

4
Казкове заняття.
Складання казок на новий лад (за технологією ТРВЗ).
Конкурс творів на тему «За що ми любимо наших вчителів»
1

5.
Казкове заняття.
Складання казок описового типу (за технологією ТРВЗ)
Поетичний калейдоскоп: робота з деформованими віршами.
1

6.
Казкове заняття.
Складання казок морально-етичного типу (за технологією ТРВЗ)
Поетичний калейдоскоп: буріме.
1

7.
Конкурс «Чия казка найкраща?»
Укладання «казкової книжечки»
1

8.
К.Т.С. «Думки осіннього листка» (на основі написання творів з аналогічною тематикою)
1

9.
Заняття журналістів.
Хто з вас буде журналістом? Знайомство з професією журналіста, газетними і журнальними статтями. Стаття у шкільну газету (на вибрану гуртківцями тему)
1

10.
«Добре» заняття.
Твір-роздум «Творити добро – це складно чи просто?»
Робота із фразеологізмами.
1

11.
К.Т.С. «У країні Шоколандії» (на основі написання творів з аналогічною тематикою)
1

12.
«Життєве» заняття.
Складання твору-серіалу «Моє життя»
1

13.
«Поштове» заняття.
Написання листів (птахам у теплі краї, дітям майбутнього).
1

14.
К.Т.С. Виготовлення «книжки-малюка» і «книжки-велетня».
1

15.
Святкове заняття.
Складання новорічних та різдвяних привітань.
Оформлення шкільної стінгазети.
1


 ІІ семестр
№ з/п

Тема, зміст заняття
К-сть годин
Дата проведення
1.
«Святкове»  заняття.
Складання віншувань та посівалок.
Круглий стіл: традиції і звичай народу.
1

2.
Заняття «Знайомство по-новому».
Укладання особистих розгорток «Сторінками мого дитинства»
(з використанням особистих фото та творів)
Конкурс творів Я гордий тим, що українець»
1

3.
«Біле заняття».
Використання прикметника «білий» та його синонімів для створення «Білої казки» (твір-казка про зиму)
1

4
«Сучасне» заняття.
Складання твору-роздуму «Колись жилось добре, а зараз – ще краще» (сучасні винаходи людства)
1

5.
«Сніжне» заняття. Чия казка найкраща?
Історія однієї сніжинки. Твір-казка.
К.Т.С. Оформлення стіни сніжинок.
1

6.
Заняття присвячене любові.
Твір-роздум «Що таке любов. Кого можна любити?».
1

7.
«Лесине» заняття.
Опрацювання віршів Лесі Українки.
Поетичний калейдоскоп: доповнення Лесиних віршів власними рядками.
1

8.
«Вітальне» заняття.
Написання вітань для вчителів та дівчаток школи.
К.Т.С. Виготовлення вітальних плакатів «Наші вчительки – найкращі жінки»
1

9.
«Тарасове» заняття.
Конкурс читців Шевченківської поезії.
1

10.
«Весняне» заняття.
Поетичний калейдоскоп: складання загадок і віршів про весну.
1

11.
К.Т.С. Оформлення весняного колажу «Перший подих весни»
1

12.
«Квіткове» заняття.
Складання казок і творчих розповідей «Чарівні квіти».
1

13.
«Дружелюбне» заняття.
Написання віршів про друга.
Твір «В чому сила дружби»
1

14.
Пасхальне заняття.
1

15.
«Солодке» заняття.
Написання твору-казки «Як я потрапив у місто Морозива»
К.Т.С. Виготовлення колажу «Місто Морозива»
1

16.
«Красиве» заняття.
Бесіда «Красиві слова. Як часто ми їх вживаєм». Твір-роздум «Найкрасивіша людина – це…».
1

17.
Заняття присвячене Найріднішим.
Творення поетичних дарунків мамам.
1

18.
«Тепле» заняття.
Твір-опис на основі власних спостережень «Літечко уже на порозі»
1

19.
«Прощальне» заняття.
1




 2013 рік

Збірка казок видана третьокласниками
та керівником гуртка Фоменюк В.В.

   

2013рік

Збірочка-подяка бабусям і дідусям


2014 рік

Збірка віршів та казок про зиму

укладена членами літературної студії 





Комментариев нет:

Отправить комментарий